Stránky

03 decembra, 2014

Môj verejný sľub

Ahoj vospolok,

včera som vám na mojej fb page spomínala vo večernom statuse verejný sľub, ktorý som položila. Tak vám o ňom poviem viac. 

Každý z nás hľadá v živote svoje miesto, niekto vie od mala, čo chce robiť, niekto sa hľadá celý život. Ja som sa už našla. Svoju radosť, šťastie, energiu, elán som našla v športe, v posilovaní, v zdravej strave, vo fitness. A som šťastná, že konečne viem, čo v živote chcem robiť. To som vám už vravela, že chcem skúsiť bikini fitness súťaže. I s myšlienkou trénerstva a vyživovej poradkyne som sa pohrávala. Včera som bola na evente Fitnessa, kde som stretla neskutočných ľudí. Bola som chvíľu súčasťou neskutočnej komunity ľudí, ktorí milovali to isté, ktorí boli fanúšikmi toho životného štýlu, ktorý som si zvolila i ja. A musím vám povedať, že ma to neskutočne nabilo energiou a elánom. Bola to neskutočná akcia, s neskutočnou atmosférou, fasa ľuďmi a takou dávkou motivácie, že dovi. Prišla som domov, vykračovala som si jak pani, asi 20cm nad zemou. Ešte keď som bola vo výťahu, som zavolala spolubývajúcej nech sa zídu v kuchyni a nech naleje každej vodku (nebudem to prikrášlovať, museli sme si na to symbolicky pripiť). Prišla som domov, baby ma čakali podľa inštrukcií. Chytila som pohárik a predniesla verejný sľub: 


"Ja Monča Ludasová, verejne sľubujem a prisahám, že si do konca marca 2015 spravím trénerský kurz a budem žiť svoj sen! Budem trénovať, pripravovať sa na súťaže a už nikdy nedovolím nikomu, aby ma urážal v práci a skákal mi po hlave. Budem robiť čo ma baví a napĺňa a užijem si každú chvíľku života!"

Baby ma smrteľne vážne počúvali a s radosťou si so mnou na to štrngli . Šupli sme tú vodku do seba a potom som im ešte hodinu rozprávala o tej Fitnessa akcoške. Na ďalšiu už idú so mnou . Takže decká, verejne to sľubujem i vám, prajníkom i neprajníkom, priateľom, známim, fanúšikom. 

» Chceš získať okamžitý prístup k mojím NAJLEPŠÍM radám, tipom a technikám, ktoré mi pomohli zdravo schudnúť neuveriteľných 16 kíl za 3 mesiace bez otravných diét a hladovania? Podelím sa s tebou o to najlepšie a budem sa venovať len tebe. To všetko takmer zadarmo.  KLIKNI SEM » 

Včera nám Ironman Mišo Truban rozprával na akcii o tom, čo ho motivovalo k tomu, aby vydržal. Jednou z motivácií bola fľaša vína, ktorú si kúpil ešte počas prípravy a povedal si, že ju vypije, až keď bude po pretekoch. Ja som dnes ráno bola v obchode a uvidela som tam túto čokoládu. "Nesnívaj svoj život, ži svoj sen!" Ne nekúp ju Toto bude moja fľaša vína, ktorú si postavím na stôl v práci, poslednej, kde pracujem pre niekoho iného. Toto bude moja motivácia (jedna z mnohých) a toto bude moja odmena po úspešnom ukončení kurzu! 

Ďakujem za vašu doterajšiu podporu, dúfam, že nás tu i na fb bude stále viac a budeme si navzájom pomáhať, motivovať sa a podporovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára