Stránky

12 októbra, 2014

Môj prvý sponzor a fotenie pre portál o cvičení a zdravej strave

Ahoj, ahoj,

dnes by som vám rada napísala, čo všetko som zažila tento týždeň, na mojej ceste za svojimi snami. Zrejme sa zasmejete a pokrútite hlavou, ale bola by som hlavne rada, keby vás to motivovalo k tomu, aby ste si za tými svojim šli i vy, i keď to niekedy nie je ľahké.

Minulý týždeň som našla svojho prvého sponzora! Je ním spoločnosť, ktorá mi bude poskytovať sušené mäso, ktoré bude pre mňa skvelým doplnkom zdravej a športovej stravy.

V pondelok mi od spoločnosti s veľmi milým tímom prišiel mail, že v stredu si môžem od nich prebrať balíček na pošte. Pre istotu mi napísali podacie číslo balíčka a poštu kam to príde. V stredu som si poň nemohla ísť, ale celý deň som sa skúšala dovolať na poštu a overiť si, či prišiel. Nedvíhali. Vo štvrtok mi kamoška sľúbila, že sa u mňa v práci zastaví a že ma na tú poštu vezme. Pošta zatvárala o 19:00, 18:20 mi baba oznámila, že ma predsa len nezoberie. Rýchlo som pozrela na nete adresu, spoje a bežala na autobus. Jeden mi ušiel pred nosom a z ďalšieho som vystupila o zastávku skôr. Keďže som to tam nepoznala, neviem prečo, myslela som, že to bude lepšia voľba. Nebola. Mám do zatvorenia pošty presne 5 minút, vytáčam kamaráta, ten ma naviguje cez google maps, utekám s tréningovou taškou, vlastne ani neviem kam. Nájdem poštu, o 18:57 vbehnem dnu. Len len som sa prešmykla a SBSkár hneď po mne zamkol. Úplný kameň zo srdca, že som to stihla! Nadiktujem namosúrenej tete číslo balíku a ona mi povie: "Balíček nám včera prišiel, ale neviem prečo, hneď sme ho i poslali naspäť." Decká, do mňa 3000V! Naozaj sa snažím byť na ľudí príjemná, pretože sa snažím dívať na veci ich pohľadom. Snažím sa nefrflať na tetu v pokladni, lebo je pomalá, pretože viem, aké je tam sedieť 12 hodín s jednou 45minutovou prestávkou, celý deň ňuchať salámy a pracie prášky na striedačku a znášať rôzne povahy ľudí. Ale prisahám, teraz mi to bolo jedno. Zhúkla som na tú ženskú: "To čo má znamenať?!". Jej reakcia? Mykla plecom a povedala, že sa môžem ísť sťažovať. Priznávam, že ak by sa dalo vraždiť pohľadom, asi by bola už aj naporcovaná. :). Vyšla som z tej pošty, normálne som si musela sadnúť na schody a rozdýchať to. Celé zle. Kamoška sa na mňa vyprdla, zmeškala som spoj, vystúpila zle, bežala a tá teta mi povie, že balík poslali späť, pričom úložná doba je 18 dní. Neskutočné, fakt.

V piatok som mala na pláne stretnutie so zakladateľkou a šéfredaktorkou internetového portálu www.cvicte.sk, Jankou Šimkovičovou. Janke sa veľmi páči môj príbeh a preto by ho rada zverejnila, čo ma prirodzene veľmi potešilo. Po veľmi príjemnej mailovej komunikácii sme teda dohodli interview a fotenie v Poluse vo Fitinne, kde som celou mojou premenou prešla za pomoci môjho trénera Miša Duchoňa. Priznávam, mala som celkom trému. O rozhovor nešlo, ten už som dávala pre časopis M&F, i to fotenie som už absolvovala. No je iné, ak sú vymedzené priestory pre výhercov a fotíme sa rovnako neskúsene, ako keď fotia len vás, vo verejnom fitku, kde to práve nie je bežné. Na šťastie sme to robili v celkom fajn hodinu, predsalen v piatok o 13:00, fitko nie je práve preplnené. Chvala Bohu. Sadli sme si s Jankou na žinienku, nastavila diktafón a chcela vedieť môj príbeh. Po rozhovore som sa prezliekla a šlo sa fotiť. Moja prvá cesta viedla do kútiku s jednorúčkami a lavičkami. Nie som žiaden fotogenický typ a pred M&F som nepózovala nikomu, takže to bolo celé veľmi zaujímavé. Človek cvičí s váhou, snaží mať správne držanie tela, cíti pohľady ostatných, je mu teplo, chce vyzerať dobre a dokonca chcú po ňom, aby sa i z času na čas usmial. No nie je to nič jednoduché :) A viete čo bol gól? Sedím na rozpažovacom stroji, oproti zrkadlo, viem si nastaviť i vlasy správne, vidím, že sa tam pekne ukazujú i moje svaly na rukách, takže som celkom kľudná, že bude záber fajn. Janka mi ho ukázala s tým, že skvelá foto. Pozerám sa na tú fotku, vlasy fajn, ruky fajn, ale... Tá zrkadlovka mi prepálila celé moje legíny a čo tam svieti? Moje krásne biele nohavičky, ktoré som akosi nedomyslela :) Ktorý troll si dá biele nohavičky, pod čierne legíny, na fotenie? Ja! A prečo? Pretože som originál :D. Biele nohavičky hore-dole, fotenie dopadlo fajn. Janka bola veľmi milá a už sa naozaj teším na výsledok.

» Chceš získať okamžitý prístup k mojím NAJLEPŠÍM radám, tipom a technikám, ktoré mi pomohli zdravo schudnúť neuveriteľných 16 kíl za 3 mesiace bez otravných diét a hladovania? Podelím sa s tebou o to najlepšie a budem sa venovať len tebe. To všetko takmer zadarmo.  KLIKNI SEM » 

Piatok som zaklincovala jedným veľmi príjemným stretkom, na ktorom som spoznala celkom zaujímavého človeka, s ktorým som sa celý večer smiala. I takto môžete posilňovať brucho, stretávajte sa s fajn ľuďmi so zmyslom pre humor ;).

Asi nemusím rozpisovať, že som mimo týchto záležitostí chodila do práce, stíhala tréningy, zdravo sa stravovala a pracovala na tom, aby som si splnila sny. Je nedeľa večer, ešte raz článok skontrolujem, zverejním ho pre vás na mojom facebooku, buchnem si sprchu a zapnem si nejakú komédiu. Teším sa na výzvy ďalšieho týždňa a vám prajem chilloutový večer s niekým koho máte radi, či ste to vy sami, alebo vám bude robiť spoločnosť niekto druhý...


Monika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára