Stránky

29 septembra, 2015

Výsledky Online Coaching-u s Mončou

Na začiatku leta som vyhlásila svoj prvý online program: Online coaching s Mončou! O program prejavilo záujem asi 26 dievčat, z toho tri sa do neho záväzne prihlásili. 


Do čoho sa Martina, Evka a Silvia pustili?

Program trval tri mesiace a s dievčatami som komunikovala online, alebo telefonicky. Na základe dotazníku, v ktorom som zisťovala zdravotný stav, stravovacie a pohybové návyky, ich životný štýl, som im vypracovala zásady stravovania a tréningové plány. Zásady stravovania boli všeobecné, samozrejme prispôsobené ich chutiam, prípadným intoleranciám a iným faktorom. Boli to však len začiatočné odporúčania, ktoré som postupne individualizovala. Baby písali denník stravy, ktorú konzumovali, vrátane časov, pocitov z daného jedla a iných pre mňa dôležitých informácií. Na základe ich foodlogov sme náledne dávky a zloženia menili, tak, aby bola strava hodnotami makro a mikronutrientov vyvážená, nejednotvárna, sýta a dostačujúca. Ja osobne neuznávam monotónne, nezáživné jedálničky, ktoré síce od slova do slova dajú cvičencovi návod čo, koľko a kedy jesť, ale toto stravovanie je pre nich po čase dlhodobo neudržateľné, pretože jedia stále to isté dokola. Snažím sa svojich študentov učiť jesť tak, aby si zdravú stravu vedeli nakombinovať do konca života, aby sa stala súčasťou ich nového (trvalého) životného štýlu a aby to nevnímali len ako akúsi diétu.
Na začiatku spolupráce som s každou kočkou mala hodinovú konzultáciu cez Skype, kde som im vysvetlila zásady stravovania, fungovania tela, trávenia, ukladania tuku, rozdiel medzi HIIT, monotónnym kardiom, či silovým tréningom, fungovanie a vplyv základných hormónov vplývajúcich na ich chudnutie, zásady správneho cvičenia a iné dôležité informácie. Tieto hodinové konzultácie sme mali dokopy 4. Prvú - úvodnú, nasledujúcu už po týždni, kedy sa dievčatá pýtali otázky, ktoré na mňa zozbierali za uplynulý týždeň a nasledovali ďalšie konzultácie vždy po mesiaci. Baby počas spolupráce dostali niekoľko tréningových plánov, ktoré som menila podľa ich pokročilosti v cvičení, nielen kvôli rôznorodosti, ale aj kvôli tomu, aby ich telá dostávali nové impulzy. Na začiatku spolupráce som dievčatá zadelila do súkromnej tajnej skupiny na facebooku, kde mohli medzi sebou komunikovať, navzájom sa podporovať, inšpirovať sa, kde som im odpovedala na otázky a kde to naozaj žilo.

» Chceš získať okamžitý prístup k mojím NAJLEPŠÍM radám, tipom a technikám, ktoré mi pomohli zdravo schudnúť neuveriteľných 16 kíl za 3 mesiace bez otravných diét a hladovania? Podelím sa s tebou o to najlepšie a budem sa venovať len tebe. To všetko takmer zadarmo.  KLIKNI SEM » 


Aké výsledky sme dosiahli?

Dievčatá mi zatiaľ nedovolili zverejniť ich fotografie befor-after, keďže ešte všetky naďalej na sebe pracujú a svoju zmenu nepovažujú za uzavretú. Ja toto samozrejme rešpektujem a preto fotky zverejňovať nebudem. Rada sa však podelím o čísla, ktoré zrátavam u všetkých báb dokopy. Niektorá schudla menej, niektorá viac, každá v rámci svojich možností, či už fyziologických, časových, pracovných, či iných. Aspektov, ktoré chudnutie ovplyvňujú je veľa, no so všetkým sa dá bojovať, ak človek chce. Moje baby veru riadne zamakali...

Stratený tuk  troch dievčat dokopy: -22,4kg
Najkrajší výsledok mala Silvia, ktorá schudla 11kg tuku.


Pocity dievčat z našej spolupráce



Moje pocity z online coachingu
Spolupráca s babami ma neskutočne bavila, pretože na sebe riadne makali, snažili sa a to je vidieť aj na výsledkoch. Dievčatá boli veľmi aktívne, v strave veľmi kreatívne a neváhali sa so svojimi pocitmi, radosťami a skúsenosťami medzi sebou podeliť. Celý čas sa krásne navzájom podporovali a pomáhali si a vytvorili sa medzi nami nové priateľstvá a za túto možnosť som veľmi vďačná.

Skončil sa online coaching, končí sa spolupráca?
Zďaleka nie! Keďže každá z dievčat chce na sebe naďalej pracovať, každá z nich mi pred ukončením spolupráce musela zadefinovať svoj najbližší reálny cieľ, ktorý chce za istú dobu dosiahnuť a ja ich na tejto ceste budem sledovať. Silvia a Martinka si za ním pôjdu už samé, verím, že sa im to pri ich nasadení podarí a Evka sa rozhodla so mnou spolupracovať ešte nasledujúce dva mesiace.

Ak by ste mali chuť zúčastniť sa takéhoto programu aj vy, nechajte mi v komentároch vašu e-mailovú adresu a ja vám pošlem podmienky spolupráce.

Prajem krásny deň a držte so mnou babám palce naďalej ;)!

» Chceš aj TY konečne zmeniť svoje telo, zbaviť sa tuku, vyformovať svoju postavu a nadobudnúť sebavedomie po akom túžiš celý život?  Podelím sa s tebou o to najlepšie a budem sa venovať len tebe a to rovno tri mesiace! To všetko takmer zadarmo.  KLIKNI SEM » 


Prikladám aj nejaké inšpirácie od dievčat, ktoré si pridávali do svojej skupiny:









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára