Stránky

11 septembra, 2014

Zapekaná cukina s paradajkami

Keďže mi tak cukina zachutila a má skvelé nutričné hodnoty, rozhodla som sa improvizovať, keď som včera vošla do kuchyne. Vzniklo z toho celkom chutné jedlo. Podľa mňa sa ho oplatí vyskúšať.


Prísady:
1 veľká cukina
3 - 4 paradajky
1 veľká cibuľa 
olivový olej
korenie podľa chuti
morská soľ

Postup:
Na olivovom oleji si osmažte do zlata cibuľu. Prelejte ju do zapekacej misy. Na cibuľku na striedačku poukladajte cuketu a paradajky. Obkvapkajte ešte olivovým olejom, osoľte, okoreňte podľa toho, čo vám chutí. Ja som to celé posypala aj kmínom a osolila. Zapekajte kým vám zelenina nezmäkne. Môžete to posypať strúhaným syrom, dochutiť cesnakom, či čilim. Zapekanú cuketu s paradajkami si môžete dať aj ako hlavné jedlo, ale nezabúdajte, že v každom jedle musíte mať aj bielkoviny. Ja som si k tomu teda pripravila kuracie prsia. Môžete ich však nahradiť aj hermelínom, či iným syrom.

Dobrú chuť prajem!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára