Stránky

16 júla, 2014

Ako to začalo...

Na strednej škole bolo 54 kíl pre mňa samozrejmosťou. Mohla som jesť všetko a vždy. Po strednej pomaly prišiel vzťah, aj práca. So vzťahom prišla antikoncepcia, s prácou sedavé dni, kedy najväčším programom bolo jedlo. Nezdravé jedlo, veľa nezdravého jedla. Zapekačky, čokolády, koláče, chipsy, hlúposti...
Kombinácia hormonálnych zmien pri antikoncepcii, práce bez pohybu a napchávania sa síce priniesla plnšie, krajšie prsia, ale aj veľký zadok, stehná a nakoniec aj  "prsia na chrbte". Často si ma priatelia v úprimných chvíľkach doberali, rodičia začali postupne tiež. Buchla som sa do "diéty" na dva-tri dni, nič nejedla a bolo. Za tie dva dni som tak vyhladovala, že som sa zas a znova napráskala všetkým, čo prišlo pod ruku a morálka bola znova na nule. Takto sa to motalo zopár rokov. Sebavedomie klesalo, možnosť obliekať sa pekne a žensky tiež. 


Často sa ma ľudia pýtajú aký bol najväčší impulz, ktorý ma viedol k zmene. Zo začiatku som uvažovala, či úprimne odpovedať, ale prečo nie. Sme ľudia a myslím, že či si to niekto pripustí, či nie, každý sa chce niekomu páčiť. Aj ja som chcela. Chcete úprimnú odpoveď? Dostanete ju: Chcela som chlapa! No a ak Vám adept povie, že nie ste pre neho dosť príťažlivá, aj keď si rozumiete, tak od toho vážení, väčšia motivácia neexistuje. Možno ma niektorí budú brať za blázna, ak niečo také priznám, ale je to skôr o odvahe ako o hlúposti. Niekto to ocení, niekto nie. Vrátiac sa k impulzu, ktorý ma viedol k zmene. Spomínaný chalan chcel odo mňa fotku v plavkách. Pekná hlúposť, ja viem. Fotku som hľadala, ale ani jedna nebola použitelná, tak som nejakú spravila. Ostalo mi z nej len zle. Fotka samozrejme neuspela, chlapec zdúchol a ostal len ten záber mojich kyprých tvarov. Prišli Vianoce, Silvester a váha ukazovala rekordných 76 kíl. Zdúchnutý chlap a váha svedčili o tom, že to chce zmenu. Nuž, nemala som na výber a musela výzvu akceptovať a začať bojovať...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára