Stránky

13 marca, 2015

Zakrič!

Vieš, kde je ukrytá tvoja sila? Je v TEBE! 

Vieš ako ju z tvojej tajomnej komnaty vytiahnuť? Jednoducho. Zakrič! Na plnú hubu, na plné gule, z plných pľúc, od srdca. Jednoducho to vyslov. Jednoducho to povedz. Povedz, čo chceš. Vyslov, čo je tvoj sen. Povedz, čo ťa nezastaví! Vykrič to! Prídeš si hlúpo? No a čo! Prekonaj sa, môže to zachrániť tvoju cestu.

Dnes som mala tréning s klientkou, ktorá nevie skákať na švihadle. Úplne v pohode si ide bez samotného švihadla, ak simuluje skoky s prázdnymi rukami. Akonáhle však dostane do rúk švihadlo, zľakne sa, že ju vyšľahá a ona proste stratí istotu bezpečia. Nevie sa sústrediť na švih a skok, pretože sa sústredí na bolesť, ktorá ju môže zastihnúť. 
Kočka mala za úlohu skákanie cez švihadlo trénovať a veru už nie krátku dobu. Aj trénovala, ale málo a preto jej to dnes samozrejme nešlo. Keď som sa jej opýtala prečo, povedala, že má i iné veci. Preto moja otázka k nej znela: "Čo je dôležitejšie ako tvoj cieľ, ktorý sa tu snažíš dosiahnuť?". Odpoveď znela potichučky: "Nič.". Bola presvedčená o odpovedi, bola presvedčená o tom, že to chce. A na tých tréningoch to veru i vie dokazovať, prekračuje svoj hranice často. Lenže víťazi sa nerodia len v tom fitku, 2x týždenne. Víťazi sa rodia, keď trénujú a skúšajú, trénujú a skúšajú. Kašlú na vyšlahané ruky a krk od švihadla, kašlú na zádery, otlaky, opuchy, modriny, oškreté lakte, kolená, zničené tenisky, zimu, teplo, dusno, ospalosť, hlad,... Víťazi sa rodia, keď prekonajú to, čo je ich najväčší nepriateľ. Nestačí chcieť, nestačí si povedať, že to nedám, nezvládnem to, nestíham, mám niečo iné... To všetko sú výhovorky! 
Kočka svoje presvedčenie o tom, že nič nieje dôležitejšie ako jej cieľ, vyslovila celkom ticho, na môj vkus. Chcela som od nej, aby mi to povedala hlasnejšie a celou vetou: "Nič nie je dôležitejšie ako môj cieľ!". Povedala to normálnym, ale predsa krotiacim sa hlasom. Bolo to tým, že sme boli v malom fitku, kde sa motajú ľudia blízko seba a mohol to niekto počuť? Bolo. Nebolo to tým, že nie je presvedčená o správnosti vety, bolo to jednoducho v jej obavách, čo na to ostatní. No nič, neokašleš to, čo si pomyslia? Ja teda hej! Tak ešte raz a nahlas: "Nič nie je dôležitejšie ako môj cieľ!" a nahlas! Okey, šlo to asi na 4tý pokus a ja som šla s ňou! "Nič nie je dôležitejšie ako môj cieľ!" A viete čo? Bolo to oslobodzujúce! Pre tú skvelú kočku, ktorá to dokázala povedať na plnú hubu pred asi ôsmimi ľuďmi, ktorí sa síce tvárili, že sa ich to netýka, ale všetci jej závideli. Na to dám krk :). Bolo to oslobodzujúce i pre mňa a bolo by to oslobodzujúce i pre teba. Nie je ti jedno, kto si čo o tebe pomyslí? Nauč sa prekračovať svoju komfortnú zónu, nauč sa žiť pre seba, svoje ciele, svoje sny! Porážaj svojich démonov, porážaj ostatných, porážaj mylné mienky, porážaj seba. A... vykrič to! Ako často sa len dá...

» Chceš získať okamžitý prístup k mojím NAJLEPŠÍM radám, tipom a technikám, ktoré mi pomohli zdravo schudnúť neuveriteľných 16 kíl za 3 mesiace bez otravných diét a hladovania? Podelím sa s tebou o to najlepšie a budem sa venovať len tebe. To všetko takmer zadarmo.  KLIKNI SEM » 

Zdroj
Monika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára