Stránky

22 januára, 2015

Súťaž!

 Keď sa vás na mojej facebook fanpage nahromadilo pre mňa neskutočných 1.000, sľúbila som, že jedného z vás odmením. Mám z každého jedného nového fanúšika obrovskú radosť a preto len dúfam, že vás tu bude stále viac a viac! Nedávno ma dokonca fanúšička oslovila, keď som čakala na MHD, skoro som odpadla od šťastia. Povedala mi, že kvôli mne začala cvičiť a to je ten najkrajší darček, ktorý od vás môžem dostať. Samozrejme je tu ešte vaša podpora a povzbudenie. Som rada, že v tom ideme spolu a že si vieme navzájom takto pomáhať. Vráťme sa však k odmeňovaniu wink emoticon

Keďže mám rada, keď to na stránke žije, rada by som výhercu vybrala formou súťaže. Poďme teda na podmienky:

1. Buď fanúšikom mojej stránky TU.
2. Do komentára súťažného príspevku vlož fotku nejakého tvojho fitnes jedla, tvojho progressu alebo seba vo fitku, ihrisku, plavárni, pred behom, po behu.... Výber nechám na teba.
3. K fotke mi napíš prečo si sa pustil/a do zdravej stravy, alebo prečo si začal/a cvičiť a čo je tvojou naväčšou motiváciou, radosťou z toho celého.

Nechcem od teba, aby si súťaž zdieľal (samozrejme sa nebudem ani hnevať). Ide mi o to, aby som niekoho obdarovala a aby sme tými komentármi a fotkami namotivovali ešte viac ľudí k zdravému životu. Pretože to je tu na tejto stránke mojim cieľom!

Súťažíte o:
www.carbonutrition.sk: Pure Glutamín,
www.susenemaso.sk: sušené hovädzí jerky, sušený hovädzí biltong, sušené sépie (mňamky),
samanadsebou: magnetka samanadsebou a Omega3 v tobolkách.

Ďakujem môjmu sponzorovi susenemaso.sk a spoločnsti Carbo Nutrition za ich príspevky do tohto balíčku!

Vyhráva motivátor s najväčším počtom likes! Súťaž uzatváram 31.1.2015. Enjoy!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára